Dzisiaj jest: 5 Marca 2021 roku    |    Imieniny: Adrian, Fryderyk, Oliwia

sortowanie smieci wyszukiwarka smieci

telefony epuap

telefony covid 2021 02 24

Wydział Finansowy - WF

Skarbnik Gminy - pok. 114

Mirosław Guzikiewicz
telefon: 91 46 98 220
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Główna księgowa - pok. 113

Aneta Rudnicka-Kiszko
telefon: 91 46 98 284
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Kasa Urzędu - pok. 102

Godziny otwarcia: od 8:00 do 14:00

Barbara Nakielska-Jędrzejewska
tel. 91 46 98 288

Księgowość Urzędu - opłata za psa, mandaty, wystawianie faktur VAT - pok. 118

Agnieszka Dukowska
telefon: 91 46 98 289

Księgowość - dochody - pok. 118

Elżbieta Pirkoś
telefon: 91 46 98 224

Księgowość Urzędu - pok. 106

Grażyna Gilewska
telefon: 91 46 98 225
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Sylwia Gajdel
telefon: 91 46 98 227
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Ilona Kroczyńska
telefon: 91 46 98 294
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Płace, rejestr umów - pok. 106

Justyna Misiewicz
telefon: 91 46 98 226

Podatek rolny, leśny od nieruchomości - teren wiejski - pok. 115

Agnieszka Krajewska
telefon: 91 46 98 228

Anita Włodarczyk
telefon: 91 46 98 287

Katarzyna Przybylska
telefon: 91 46 98 286

Podatek od nieruchomości, rolny, leśny - teren miasta - pok. 116

Ewa Grudzień-Latańska
telefon: 91 46 98 223

Patrycja Wojcianiec
telefon: 91 46 98 221

Anna Kalinowska
tel. 91 46 98 229

Podatek od środków transportowych, opłata za psa, skarbowa oraz od spadków i darowizn - pok. 112

Katarzyna Dywan

telefon: 91 46 98 285
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi-księgowość - pok. 103

Margareta Niczaj
telefon: 91 46 98 242
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Windykacja - pok. 118

Justyna Przybylska
telefon: 91 46 98 217
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Joanna Masłowska
telefon: 91 46 98 279
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Artykuły powiązane

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.