Dzisiaj jest: 24 Marca 2025 roku    |    Imieniny: Gabriel, Marek, Gabor
Aktualności z miasta i gminy Goleniów

Z czterema oponami do PSZOK-u

poniedziałek, 24 marca 2025 14:04

Gmina Goleniów przypomina, że zgodnie z Uchwałą nr XVIII/215/20 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie przyjęcie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Goleniów zużyte opony z jednośladów i samochodów osobowych można dostarczyć do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych  (PSZOK) nieodpłatnie w ilości do 4 sztuk na rok kalendarzowy z każdej nieruchomości objętej gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.

Zapraszamy organizacje pozarządowe do składania ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego "Organizacja wypoczynku w okresie wakacji letnich".

XI Sesja Rady Miejskiej

poniedziałek, 24 marca 2025 10:05

W środę, 26 marca br. o godz. 10.00 rozpocznie się XI sesja Rady Miejskiej. W porządku obrad przewidziano m.in. pięć projektów uchwał.

4 kwietnia zapraszamy na kolejne z cyklu szkolenie dla organizacji pozarządowych. Tym razem jest ono skierowane w szczególności do kół gospodyń wiejskich, ochotniczych straży pożarnych oraz sołectw.

Burmistrz Gminy Goleniów zarządził przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących projektu Statutu Osiedla Helenów. Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców miasta Goleniów dotyczących projektu Statutu Osiedla Helenów.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor w Wydziale Administracji i Spraw Społecznych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Informujemy, że 13.03.2025 r. ogłoszono postępowanie na zadanie: „Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów”.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor ds. inwestycji i remontów w Biurze Inwestycji Gminnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

UWAGA! ALERT MIEJSKI

czwartek, 13 marca 2025 17:07

W Goleniowie znaleziono niewybuch. W sobotę, 15 marca 2025 r., konieczna jest ewakuacja określonego obszaru miasta (zgodnie z załączoną mapą), na czas prowadzenia akcji saperskiej. Mieszkańcy objęci ewakuacją muszą opuścić swoje domy do godziny 11:00.

50 lat razem

czwartek, 13 marca 2025 08:37

W związku z otrzymaniem przez gminę Goleniów pierwszej partii medali w dniu 10 marca 2025 roku w Urzędzie Stanu Cywilnego w Goleniowie odbyła się uroczystość 50-lecia pożycia małżeńskiego.

Projekt "Zachodniopomorskie Małe Skarby - II edycja" to możliwość refundacji pobytu Twojego dziecka w przedszkolu. Warto skorzystać!

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na stanowisko Referenta Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

W ramach Projektu "Szkoła jutr@", będącego częścią Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, dwie gminne placówki edukacyjne mogą wzbogacić swoją ofertę o nowe materiały dydaktyczne.

Forum NGO i szkolenie

poniedziałek, 03 marca 2025 16:46

Zapraszamy goleniowskie organizacje pozarządowe na pierwsze w tym roku Forum Goleniowskich Organizacji Pozarządowych połączone ze szkoleniem z realizacji zadań publicznych - 12 marca (środa) o godz. 16:00 w sali konferencyjnej Urzędu.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor ds. gospodarki komunalnej w Biurze Gospodarki Gminnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Na wniosek zgłoszony przez Radnego Rady Miejskiej w Goleniowie - Zbigniewa Szurgota, Burmistrz Gminy Goleniów zarządza przeprowadzenie konsultacji społecznych w sprawie propozycji nadania urzędowej nazwy "Skwer św. Jerzego" terenowi usytuowanemu pomiędzy ulicami Szczecińską, Marii Konopnickiej i Sportową.

X sesja Rady Miejskiej

piątek, 21 lutego 2025 09:03

W środę, 26 lutego br. o godz. 10.00 rozpocznie się X sesja Rady Miejskiej. W porządku obrad przewidziano m.in. dziewięć projektów uchwał.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na stanowisko: Podinspektor ds. windykacji w Wydziale Finansowym – Referat podatków i opłat w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Zwrot podatku akcyzowego dla rolników

wtorek, 11 lutego 2025 07:33

Od 1 lutego 2025 r. w pokoju 115 Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie przyjmowane są wnioski w sprawie zwrotu podatku akcyzowego dla rolników. Formularz wniosku dostępny jest w Biurze Obsługi Interesanta, można go również pobrać ze strony: http://eboi.goleniow.pl/dokumenty/pokaz/494.dhtml.

Strona 1 z 262

Bezpłatna aplikacja KIEDY ŚMIECI

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.