bannerhanza

Dzisiaj jest: 14 Kwietnia 2025 roku    |    Imieniny: Julianna, Justyna, Walerian
Aktualności z miasta i gminy Goleniów

Na prośbę Powiatowego Lekarza Weterynarii, Gmina Goleniów informuje o zagrożeniu wystąpienia pryszczycy u zwierząt parzystokopytnych. Apelujemy do sołtysów i mieszkańców o rozpowszechnienie informacji za pośrednictwem mediów społecznościowych sołectw oraz tablic ogłoszeń.

Informujemy, że w dniach 14–18 kwietnia 2025 r. na terenie Nadleśnictwa Kliniska (Gmina Goleniów) odbywać się będzie szkolenie wojskowe SERE B.

Wniosek do BGK na rozwój działań OZE

wtorek, 08 kwietnia 2025 09:04

Z radością informujemy, że złożyliśmy wniosek do Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) na kwotę 4 970 176,54 zł, aby sfinansować i rozwijać nasze działania w zakresie odnawialnych źródeł energii. Część środków z wnioskowanej pożyczki zostanie przeznaczona na refinansowanie już wykonanych inwestycji w instalacje fotowoltaiczne, natomiast reszta posłuży realizacji nowych projektów.

Burmistrz Gminy Goleniów informuje: na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie zostało wywieszone ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: Inspektor ds. drogownictwa w Biurze Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie.

Zapisz się na Milę!

wtorek, 08 kwietnia 2025 09:00

Ruszyły zapisy na XXXVII Goleniowską Milę Niepodległości i Bieg na 10 km!
Biegniemy razem 11 listopada 2025 r. – z okazji 107. rocznicy odzyskania niepodległości!
Linki do zapisów:
Mila OPEN: https://tiny.pl/t_7vrq96
10 km: https://tiny.pl/1d-nsv6r
Dzieci i młodzież: https://tiny.pl/14f4c8n0
Regulamin i szczegóły: https://www.mila.goleniow.pl/

XII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej

poniedziałek, 07 kwietnia 2025 07:36

9 kwietnia 2025 r. o godz. 16:00. rozpocznie się XII nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej. W porządku obrad przewidziano m.in. cztery projekty uchwał.

Gmina Goleniów pozyskała dla dziewięciu jednostek oświatowych środki finansowe w kwocie 62.200 zł w ramach programu wieloletniego – „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025” – Priorytet 3.

Burmistrz Gminy Goleniów informuje o zamieszczeniu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie ogłoszenia o konkursie na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego w Goleniowie ul. C. K. Norwida 1.

informuje, iż dnia 25.03.2025 r. zostało ogłoszone postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego.

Zapraszamy organizacje pozarządowe do składania ofert w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego "Organizacja wypoczynku w okresie wakacji letnich".

Cztery opony do PSZOK-u

poniedziałek, 24 marca 2025 09:24

Gmina Goleniów przypomina, że zgodnie z Uchwałą nr XVIII/215/20 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie przyjęcie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Goleniów zużyte opony z jednośladów i samochodów osobowych można dostarczyć do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych  (PSZOK) nieodpłatnie w ilości do 4 sztuk na rok kalendarzowy z każdej nieruchomości objętej gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.

4 kwietnia zapraszamy na kolejne z cyklu szkolenie dla organizacji pozarządowych. Tym razem jest ono skierowane w szczególności do kół gospodyń wiejskich, ochotniczych straży pożarnych oraz sołectw.

Burmistrz Gminy Goleniów zarządził przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących projektu Statutu Osiedla Helenów. Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców miasta Goleniów dotyczących projektu Statutu Osiedla Helenów.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor w Wydziale Administracji i Spraw Społecznych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. pozyskiwania i rozliczania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

Informujemy, że 13.03.2025 r. ogłoszono postępowanie na zadanie: „Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów”.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor ds. inwestycji i remontów w Biurze Inwestycji Gminnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie.

UWAGA! ALERT MIEJSKI

czwartek, 13 marca 2025 17:07

W Goleniowie znaleziono niewybuch. W sobotę, 15 marca 2025 r., konieczna jest ewakuacja określonego obszaru miasta (zgodnie z załączoną mapą), na czas prowadzenia akcji saperskiej. Mieszkańcy objęci ewakuacją muszą opuścić swoje domy do godziny 11:00.

50 lat razem

czwartek, 13 marca 2025 08:37

W związku z otrzymaniem przez gminę Goleniów pierwszej partii medali w dniu 10 marca 2025 roku w Urzędzie Stanu Cywilnego w Goleniowie odbyła się uroczystość 50-lecia pożycia małżeńskiego.

Projekt "Zachodniopomorskie Małe Skarby - II edycja" to możliwość refundacji pobytu Twojego dziecka w przedszkolu. Warto skorzystać!

Strona 1 z 262

Bezpłatna aplikacja KIEDY ŚMIECI

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.