Dzisiaj jest: 23 Listopada 2024 roku    |    Imieniny: Adela, Felicyta, Klemens
Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'Spotkanie Akademickie "W Tym Szaleństwie Jest Metoda"' Print
  Konferencje, debaty, wykłady
Data: piątek, 01 kwietnia 2022 - 08:00
Czas trwania: 1 dzień 20 godziny

w tym szalenstwie

Harmonogram spotkania

 

1 kwietnia 2022 

Miejsce: Rampa Kultura Twierdza Design w Goleniowie, ul. Dworcowa 1a 

1600 - Kilka słów na początek…

16:40-17:40 - Akademickie Zacisze z prof. Romanem Leppertem.

Wśród zaproszonych gości m.in. prof. Śliwerski, prof. Łukaszewicz, prof.M.Nowak-Dziemianowicz, dr S.Iwasiów, dr T,Szwed, E.Radanowicz, O.Gorzeńska, M.Taraszkiewicz, A.Baj, A.Sowińska, P.Staroń

18:00-19:00 - Piknik edukacyjny. Wśród prowadzących: P.Staroń, D.Łasiński, K.Chojecki 

19:15–20:00 - Spektakl Teatru Brama „Wśród Naszych”

 

2 kwietnia 2022 

Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Goleniowie, ul. Szarych Szeregów 14

 

godz.9:00 – 10:30 - Wykład inaugurujący „Czy człowiek ma trzecią rękę?” –prof. Ryszard Łukaszewicz

Uwaga!
Niektóre z zajęć rozpoczynają się już o godz. 10:30. Proszę uważnie przeczytać harmonogram zajęć.
W kawiarenkach dostępne będą ciepłe i zimne napoje, a w trakcie przerwy (1230 - 1300) ciepły posiłek. 
Udział we wszystkich spotkaniach jest bezpłatny!

 

„Wiele hałasu o nic”
Główni odbiorcy: dyrektorzy, nauczyciele, organy prowadzące

11:00-11:30 - Dawid Łasiński - Nauczyciel influencer - lans, czy odpowiedzialność? - sala 30

11:30-12:00 - Oktawia Gorzeńska - Innowacja, przywództwo - sala 30

12:00-12:30 - Joanna Szymańska, Dorota Gorzejewska - Tworzenie szkoły Microsoft, nowoczesne technologie, projekty międzynarodowe - sala 30

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-13:30 - Justyna Bober - Zmiana w edukacji. Ruch Wiosny Edukacji - działania ambasadorów. Podlaska Wieczorynka Edukacyjna - sala 30

13:30-14:00 - Mirosław Barć - "Jak jaskółka nie może, to tygrysek pomoże - wspierajmy się w szkole" - sala 30

14:00-14:30 - Anita Mieloch - 102 sposoby na mobilizację ucznia w czasie zajęć - sala 30

 

„Jak wam się podoba?”
Główni odbiorcy: nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej

11:00-11:30 - Joanna Gadomska - "Czego Jaś się nauczy, to Jan będzie wiedział, czyli o roli międzyprzedmiotowej edukacji ekologicznej." - sala 34 

11:30-12:00 - Magdalena Stanisławska - Warsztaty dramowe związane z baśnią "Brzydkie Kaczątko"  - sala 34 

12:00-12:30 - Jacek Mielcarek - Tik w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej - sala 34 

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-13:30 - Ewa Przybysz-Gardyza, Edyta Karwowska, Ewa Kempska - Autonomia w działaniu, czyli o czym współdecydują nasi uczniowie” - sala 34 

13:30-14:00 - Martyna Tarnowska - Budowanie demokracji w klasie- doświadczenia, dylematy, drogowskazy - sala 34 

14:00-15:00 - Wiesława Mitulska - Bez ocen, czyli jak?  - sala 34 

 

„Komedia omyłek”
Główni odbiorcy: rodzice, uczniowie, nauczyciele

11:00-11:30 - Szymon Surma - Ukryte przyczyny wyników młodego człowieka w szkole i dalszym życiu oraz jak zapewnić lepsze rezultaty - sala 20

11:30-12:00 - Adam Matlak - Popularyzowanie nauk przyrodniczych i ścisłych z perspektywy młodej osoby - sala 20

12:00-12:30 - Marcin Michalik - Mów śmiało! O sztuce autoprezentacji i wystąpieniach publicznych - sala 20

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-13:30 - Ewa Czajka - Jak sprawić, by to uczniowie byli odpowiedzialni za swój proces uczenia się? - sala 20

13:30-14:00 - Oliwia Czarnecka - Sytuacja uczniów z niepełnosprawnością w polskiej szkole i szeroko rozumiana integracja - sala 20

14:00-14:30 - Maciej Dąbrowski - Samorząd Uczniowski - narzędzie do zmian w szkole - sala 20

14:30-15:00 - Błażej Sowiński - Błędy systemu edukacji - sala 20

15:00-16:00 - Izabela Jaskólska - "W każdym z nas tkwi MOC czynienia dobra" - jak rozkręcić nie tylko szkolny wolontariat? - sala 20

 

„Poskromienie złośnicy”
Główni odbiorcy: nauczyciele przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

11:00-11:30 - Tomasz Szwed - Garść wiedzy o ... wiedzy i jej budowaniu, na przykładzie matematyki szkolnej - sala 12

11:30-12:00 - Monika Szulkowska - Warsztat - techniki cooperative learning - sala 12

12:00-12:30 - Olivia Dycewicz - Czym jest gamifikacji i jak wprowadzić ją na swoich lekcjach? - sala 12

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-13:30 - Monika Szekiel-Mnich - Złośnica kontratakuje- uwolnij się. Metoda edukacyjnego escape roomu (stacjonarny i wirtualny) - sala 12

13:30-15:00 - Krzysztof Chojecki - Miłość do pi ocierająca o szaleństwo,  czyli o zarażaniu pasją do matematyki - sala 12

 

„Miarka za miarkę”
Główni odbiorcy: nauczyciele przedmiotów humanistycznych

11:00-11:30 - Marta Wrześniewska-Pietrzak - Glottodydaktyka jako pomysł na to, jak mówić o języku polskim uczennicom i uczniom - sala 14

11:30-12:00 - Agata Sieńczak - Klimatycznie na języku polskim - wykład dotyczący pomysłów na wdrażanie elementów edukacji klimatycznej na lekcjach języka polskiego - sala 14

12:00-12:30 - Agnieszka Puta - Kto pyta, nie błądzi - warsztaty z wykorzystaniem: rutyn myślenia krytycznego, dociekań filozoficznych, ewentualnie debaty oksfordzkiej - sala 14

12:30-13:00 PRZERWA - 

13:00-13:30 - Beata Gwizdała, Magdalena Krajewska - Czemu wciąż furmanką, skoro można Leksusem? Porzuć oceny i przejdź na wyższy level - sala 14

13:30-14:00 - Monika Czerkas - Nic nie jest oczywiste... ; Wykorzystanie metafor, symboli, kości opowieści, myślenia krytycznego podczas lekcji języka polskiego - sala 14

14:00-14:30 - Zofia Przystup, Mariola Kędzierska - „Miarkuj się z Kolbem” - sala 14

14:30-15:00 - Aniołki bez Charliego, Ewelina Brzóska, Aneta Radzik, Izabela Bembenek-Kloc - „Twoje lekcje WOW”. Wierzymy, że nauka to niesamowita przygoda, więc szkoła powinna być miejscem pełnym pasji - sala 14

15:00-15:30 - Izabella Bartol, Katarzyna Włodkowska - Szaleńczo efektowne wariacje literackie - sala 14

15:30-16:00 - Alicja Podstolec - Gra w klasie – czyli dlaczego warto gamifikować lekcje - sala 14

 

„Wszystko dobre, co się dobrze kończy” - Moce dobrostanu
Główni odbiorcy: rodzice, uczniowie, nauczyciele, dyrektorzy, organy prowadzące

10:30-12:00 - Przemek Staroń - Insygnia Przyszłości, czyli niezbędne kompetencje do radzenia sobie w trudnej rzeczywistości (Strategie wzmacniania zdrowia psychicznego i samoregulacji dzieci i młodzieży jako skuteczna profilaktyka uzależnień behawioralnych) - sala 11

10:30-11:30 - Anna Blokus-Szkodzińska - Nauczyciel w relacji, czy relacja w nauczycielu? Nowa perspektywa edukacyjna - sala 21

11:30-12:30 - Małgorzata Taraszkiewicz - Pracownia Uczenia Się w każdej szkole jako profilaktyka trudności i niepowodzeń szkolnych (Uzależnienia behawioralne – hazard, telefony i inne – jak rozpoznać ryzykowne zachowania i jak im przeciwdziałać.) - sala 13

11:00-12:30 - Marta Młyńska - Self care czyli jak dbać o siebie, aby potem móc dbać o innych - sala 40

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-14:00 - Karolina Domagalska - Moce dobrostanu - refleksje po roku wprowadzania w szkole zmian w kierunku dobrostanu społeczności - sala 21

13:00-14:00 - Zuzanna Taraszkiewicz - Młodzi Liderzy Dobrostanu – budowanie uważności, koncentracji, spokoju wewnętrznego - sala 13

13:00-14:00 - Łukasz Szeliga - Pudełko, róża, banan i perfumy. O magii przedmiotów i roli emocji w procesie uczenia się - sala 11

 

„Burza” sala informatyczna
Główni odbiorcy: nauczyciele

11:00-12:30 - Agnieszka Halicka - Sieciowanie z Wakaletem - sala 54

12:30-13:00 PRZERWA

13:00-14:00 - Bartosz Chyś - Moc niespodzianek i inspiracji … - sala 54

14:00-15:00 - Anna Leszczyńska - Udogodnienia dla pracy nauczyciela i ucznia - narzędzia cyfrowe - sala 54

15:00-16:00 - Justyna Zaryczańska - Angażujące używanie narzędzi TIK - Genially, Quizizz i Edpuzzle - sala 54

 

„Sen nocy letniej” - wydarzenia współistniejące

10:30-11:30 - Karolina Strógarek - Klatka po klatce- animacja i praca z materiałem filmowym na lekcjach - sala 52

11:00-15:00 - Roman Leppert - Akademickie Zacisze - sala 50

13:00-14:00 - Dawid Łasiński - Warsztat robienia filmików - sala 40

13:00-15:00 - Ryszard Łukaszewicz - Aktywność niekonwencjonalna - sala 31

13:00-14:30 - Ksenia Erdmann, Wojciech Wątor - Escape room w edukacji - sala gimnastyczna

11:00-16:00 - Anna i Robert Sowińscy - Plan daltoński - parter hol

11:00-16:00 - Michał Malinowski - Opowieści, historie i coś więcej ... - parter hol

10:30-16:00 - Kawiarenka dyskusyjna: kawa ze Stratfordu - hol

Namiot eksperymentów - boisko

 

Szczegółowe informacje na profilu wydarzenia: https://www.facebook.com/spotkanieedukacyjnegoleniow

Zapis wydarzenia w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLPFmP0YedPLbCBFHI6jt7EiwOxHOwrbxo



Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.