Porządek obrad XVII Sesji Rady Miejskiej w dnia 5 lutego 2020
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum. 2. Odczytanie porządku obrad sesji. 3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 09 grudnia 2019 r. oraz XVI sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 18 grudnia 2019 r. 4. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Goleniów. 5. Projekt uchwały w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Goleniów, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 6. Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek opłat na obszarze gminy Goleniów. 7. Projekt uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na obszarze gminy Goleniów i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę. 8. Projekt uchwały w sprawie określenia wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Goleniów. 9. Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na obszarze Gminy Goleniów. 10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i wywóz nieczystości ciekłych świadczonych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na wykonywanie tych usług. 11. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Goleniów do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020 finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego. 12. Projekt uchwały w sprawie określenia średniej ceny paliwa w Gminie Goleniów na rok szkolny 2019/2020. 13. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie regulaminu płacowego dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach. 14. Projekt uchwały w sprawie nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach. 15. Projekt uchwały w sprawie porozumienia międzygminnego Gminy Goleniów z Gminą Miasto Szczecin w zakresie przyjmowania bezdomnych psów z terenu Gminy Goleniów do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie prowadzonego przez Gminę Miasto Szczecin. 16. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Jagodowa” w miejscowości Załom. 17. Projekt uchwały wyrażający stanowisko dotyczące uruchomienia punktu informacyjnego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Goleniowie. 18. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu na realizację inwestycji pn. "Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym wzdłuż rzeki Chełszcząca i jeziora Dąbie" oraz realizację inwestycji pn. "Zaprojektowanie i wykonanie szlaku rowerowego na wale przeciwpowodziowym nad rzeką Iną, wale Skoszewo-Czarnocin". 19. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu na realizację zadania polegającego na pokryciu wypłacanej Operatorowi rekompensaty. 20. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2020 r. 21. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2020 r. 22. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2020-2030. 23. Projekt uchwały w sprawie inkasa podatków od osób fizycznych oraz opłaty targowej, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso. 24. Projekt uchwały w sprawie planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Goleniowie na 2020 rok. 25. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Goleniowie na 2020 rok. 26. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na brak właściwego oznakowania ul. Kolistej w miejscowości Rurzyca oraz brak jej bieżącego zabezpieczenia i utrzymania. 27. Projekt uchwały w sprawie przekazania „pisma ogólnego dotyczące wcześniej złożonej w dniu 24 października 2019 r.” Staroście Goleniowskiemu. 28. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na nienależyte wykonywanie zadania własnego gminy oraz naruszenie praworządności przez Burmistrza Gminy Goleniów. 29. Interpelacje radnych i zapytania. 30. Wolne wnioski. 31. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy. 32. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej. 33. Informacje Przewodniczącego Rady. 34. Zamknięcie obrad sesji.
pl. Lotników 1 72-100 Goleniów tel. 91 46 98 200 lub 222 fax 91 46 98 298 e-mail: ugim@goleniow.pl
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:
Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych