Artysta zabiera swoją Publiczność za kulisy przedstawień teatralnych. Widzowie doświadczają wraz z Aktorem „męki” dykcji, aktywnie ucząc się śpiewać utwór o takim tytule. Są historie (oraz piosenka) o bawiących do rozpuku „sypkach” czyli aktorskich przejęzyczeniach, pomyłkach. Wszystkie anegdoty Barciś opowiada we właściwy sobie, oryginalny sposób. Świat zaplecza teatralnego wciąga niczym czarodziejska rzeczywistość drugiej strony lustra. Dowiadujemy się, jak Aktor przygotowuje się do spektaklu, ćwiczy, jak paraliżuje go „wieczna przyjaciółka” – trema.
W tym spektaklu-recitalu jest i miejsce na chwile zadumy. Wybitny aktor oprowadza Publiczność po zakamarkach aktorskich dusz, pokazuje również inną stronę teatru. Aktor nie tylko „musi grać by żyć” - aktor musi żyć w zwykłym świecie, bez scenariusza po zejściu ze sceny, poza błyskiem fleszy. Barciś wzrusza, powoduje zadumę Widza – śpiewa niezwykłe utwory: „Zagrać siebie” i „Halabardnicy”. Nie pozostawia nas jednak smutnymi. Kiedy w końcu Aktorowi udaje się rozpocząć” show, nadchodzi moment „...na scenę światła!”.
Bilety: 40 zł, 30 zł - przy zakupie biletu grupowego (min. 5 osób). Do kupienia w: Centrum Informacji Turystycznej, pl. Bramy Wolińskiej 1, tel. 91 418 95 90.
pl. Lotników 1 72-100 Goleniów tel. 91 46 98 200 lub 222 fax 91 46 98 298 e-mail: ugim@goleniow.pl
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:
Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych