Dzisiaj jest: 21 Sierpnia 2019 roku    |    Imieniny: Joanna, Kazimiera, Franciszek
Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'XXXVIII Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 31 stycznia 2018 - 11:00

Porządek obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w dniu 31 stycznia 2018 r.

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Odczytanie porządku obrad sesji.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XXXVII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 20 grudnia 2017 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie wymiaru czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w czasie przekraczającym ten wymiar zajęć w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Goleniów.
  5. Projekt uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, dla których Gmina Goleniów nie jest organem prowadzącym, trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania oraz wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w ustawie.
  6. Projekt uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla niektórych nauczycieli.
  7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użyczenie części nieruchomości położonej w Goleniowie przy ulicy Jodłowej nr 33 na okres 10 lat.
  8. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Przyrodnicza” we wsi Białuń.
  9. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowych nazw ulic „Zbożowa” i „Liściasta” we wsi Lubczyna.
  10. Projekt uchwały w sprawie „Wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego (badawczego z możliwością przekształcenia w eksploatacyjny) o głębokości w przedziale 4500-6000 mb geotermii wysokotemperaturowej wykorzystującej energię gorących skał w technologii EGS/HDR w celu określenia możliwości wykorzystania zasobów geotermalnych miasta Goleniów”.
  11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Goleniowie na 2018 rok.
  12. Projekt uchwały w sprawie nadawania tytułu Honorowego Obywatela Gminy Goleniów.
  13. Projekt uchwały w sprawie nadawania tytułów Honorowego Obywatela Gminy Goleniów oraz Zasłużonego Mieszkańca Gminy Goleniów.
  14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego uruchomienia nocnego połączenia kolejowego Szczecin Główny - Goleniów.
  15. Projekt uchwały w sprawie przeprowadzenia audytu w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Goleniowie.
  16. Projekt uchwały w sprawie ustanowienia roku 2018 w Gminie Goleniów rokiem obchodów 100-lecia Odzyskania Niepodległości przez Polskę oraz 750-lecia nadania praw miejskich dla Goleniowa.
  17. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego inwestycji polegającej na budowie bezkolizyjnego węzła „Kliniska” w ciągu drogi S3.
  18. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego możliwości sfinansowania budowy sieci wodociągowej w miejscowości Żółwia Błoć.
  19. Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania.
  20. Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  21. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  22. Informacje Przewodniczącego Rady.
  23. Zamknięcie obrad sesji.


Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.