Dzisiaj jest: 21 Stycznia 2025 roku    |    Imieniny: Agnieszka, Inez, Jarosław
piątek, 12 lutego 2016 14:11

Żeby nie psuło efektu

Z oszczędności, które powstały przy generalnym remoncie ulic Słowiańskiej, Niemcewicza i Barnima finansowany jest remont chodników i schodów przy blokach na ul. Konstytucji 3 Maja. Roboty trwają.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 07 października 2015 10:06

Ostatni etap

W środę rozpoczęto układanie wierzchniej warstwy asfaltu na ulicach Słowiańskiej i Niemcewicza. Za kilka dni, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, na wyremontowane ulice będzie można wjechać samochodami.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 29 września 2015 10:59

Asfaltowanie na Słowiańskiej

We wtorek rano zaczęło się oczekiwane przez wszystkich mieszkańców osiedla przy Słowiańskiej i Grunwaldzkiej asfaltowanie ulic.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 18 sierpnia 2015 11:39

Jeszcze kilka dni

Na ulicy Barnima leży już nowy asfalt, ale na jej oddanie do użytku poczekamy jeszcze kilka dni. I nie chodzi o przecięcie wstęgi. 

wtorek, 11 sierpnia 2015 10:30

Asfaltowanie ul. Barnima

Na początku następnego tygodnia planowane jest kładzenie asfaltowej nawierzchni na ul. Barnima. Niestety, prace muszą być prowadzone nocą.

Dział: Miasto i Gmina
piątek, 24 lipca 2015 09:03

Przedłużenie zamknięcia ul. Barnima

Zaszła konieczność wydłużenia czasu, na jaki ul. Barnima została wyłączona z ruchu kołowego. Powodem jest konieczność przeprowadzenia dodatkowych robót, nie objętych dotychczasowym planem.

Dział: Miasto i Gmina
piątek, 10 lipca 2015 09:00

Dwa tygodnie objazdów

Przypominamy, że w najbliższy poniedziałek (13 lipca) na około dwa tygodnie zostanie zamknięta ulica Barnima I na odcinku od ul. Puszkina do ul. Konstytucji 3 Maja. Prowadzone na niej będą prace przy budowie instalacji podziemnych.

W poniedziałek, 13 br. lipca ulica Barnima zostanie zamknięta dla ruchu samochodowego na odcinku od ul. Puszkina do Konstytucji 3 Maja. Wyłączenie z ruchu potrwa około 2 tygodnie.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 21 maja 2015 09:50

Zmiany w związku z remontem

W związku z remontem części ulicy Grunwaldzkiej czasowo przeniesiono przystanek komunikacji miejskiej. Autobus będzie się zatrzymywał nie w pobliżu Bramy Wolińskiej, a naprzeciwko zakrystii kościoła św. Katarzyny, na dawnym przystanku.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 22 kwietnia 2015 07:48

Początek remontu Słowiańskiej

Firma MET-INSTAL, która będzie wykonawcą remontu ulic Słowiańskiej i Niemcewicza informuje, że z dniem 23 kwietnia br. (czwartek) przystąpi do prac budowlanych. Wiązać się z tym będą utrudnienia w ruchu drogowym.

W pierwszym etapie będą realizowane prace na ul. Słowiańskiej, na odcinku od ul. Konstytucji 3 Maja do ulicy Niemcewicza, na parkingu przy ulicy Barnima I oraz na przedłużeniu ul. Grunwaldzkiej (droga wzdłuż boiska do koszykówki).

Dział: Miasto i Gmina
Strona 1 z 2

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.