Dzisiaj jest: 22 Stycznia 2025 roku    |    Imieniny: Anastazy, Wincenty, Wiktor
Wyświetlenie artykułów z etykietą: solectwa

PGK Sp. z o.o. w Goleniowie informuje, iż z powodu awarii pojazdu do odbioru nieczystości ciekłych, termin wykonania usług opróżnienia zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych może zostać wydłużony.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 08 maja 2019 11:42

Leśnicy będą ciąć

Nadleśnictwo Kliniska informuje, że od 14 do 31 maja br. będą prowadzone prace wycinkowe na ulicach: Kalinowej, Świerkowej i Sosnowej w Helenowie oraz na ul. Podleśnej w Podańsku. Wycinane będą drzewa i krzewy uschnięte oraz stanowiące zagrożenie dla pieszych i pojazdów.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 30 kwietnia 2019 10:28

Zmiany w harmonogramie wywozu odpadów

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. informuje, że w związku ze świętami majowymi wywóz zaktualizowany został harmonogram wywozu odpadów komunalnych zmieszanych.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 30 kwietnia 2019 08:33

Awaria wodociągu zaopatrującego Lubczynę

Część miejscowości Lubczyna nie ma obecnie dostępu do wody bieżącej. Powodem jest awaria wodociągu.

Ekipa GWiK próbuje obecnie zlokalizować miejsce, gdzie doszło do awarii i natychmiast przystąpi do jej usuwania. Dostawy bieżącej wody powinny zostać wznowione jeszcze dzisiaj, a do tego czasu mieszkańcy mogą korzystać z wody dostarczanej beczkowozem.

Dział: Miasto i Gmina
czwartek, 18 kwietnia 2019 08:43

Nowi sołtysi wybrani

We wtorek zakończyły się wybory sołtysów i rad sołeckich w Gminie Goleniów. Przedstawiamy listę nowo wybranych sołtysów oraz tych, którzy pozostali na swoich stanowiskach.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 03 kwietnia 2019 09:29

Sprawdź, czy jesteś w spisie wyborców

Na 17 kwietnia 2019 r. zaplanowane są wybory do Rady Osiedla Helenów. Przypominamy, że prawo do udziału w wyborach mają wyłącznie stali mieszkańcy osiedla, których personalia znajdują się w spisie wyborców.

Dział: Miasto i Gmina

W poniedziałek,1 kwietnia br. rozpoczęły się wybory sołtysów i rad sołeckich w Gminie Goleniów.
Przypominamy o ważnym zapisie w statutach sołectw, regulującym czynne i bierne prawo wyborcze.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 26 marca 2019 11:47

Konsultacje społeczne w sołectwach

Informujemy o udostępnieniu formularza na potrzeby konsultacji z mieszkańcami Gminy Goleniów w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania statutów sołectw Gminy Goleniów.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 20 marca 2019 07:54

Wybory sołtysów i rad sołeckich

W kwietniu odbędą się nowe wybory sołtysów i rad sołeckich w Gminie Goleniów.

Dział: Miasto i Gmina
poniedziałek, 18 marca 2019 14:04

Od 15 marca startuje eWniosekPlus

Od piątku, 15 marca br. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa rozpoczęła przyjmowanie wniosków w aplikacji eWniosekPlus przez internet. Rolnicy, którzy nie mają dostępu do internetu, mogą skorzystać ze stanowisk komputerowych w biurach powiatowych ARiMR oraz pomocy pracowników Agencji.

Dział: Miasto i Gmina
Strona 32 z 44

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.