Dzisiaj jest: 17 Lipca 2018 roku    |    Imieniny: Aneta, Bogdan, Aleksy
Wyświetlenie artykułów z etykietą: solectwa
czwartek, 31 lipca 2014 09:09

Nawałnica w Lubczynie

Wczoraj nad Lubczyną około godziny 15.00 rozpętało się istne piekło. Nad miejscowością przeszła 40. minutowa nawałnica, jakiej nikt w tej miejscowości jeszcze nie widział. Ulewa i wiatr przekraczający 10 w skali Beauforta wyrządził wiele szkód materialnych.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 30 lipca 2014 10:17

Koncerty w Kubryku

Przez cały sezon żeglarski w lubczyńskiej tawernie Kubryk odbywają się koncerty w ramach cyklu „Żeglarskie sobotnie spotkanie”.

Dział: Kultura
piątek, 25 lipca 2014 11:56

Zakaz kąpieli w Lubczynie

Decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego został ponownie wprowadzony zakaz kąpieli na kąpielisk w Lubczynie. Decyzja w sprawie jest dostępna na stronie http://pssegoleniow.pis.gov.pl.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 23 lipca 2014 07:42

Sportowe wakacje

Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów do udziału w rozgrywkach trio basket oraz piłki nożnej.

Dział: Sport
czwartek, 17 lipca 2014 12:20

Nowy sołtys Wierzchosławia

Od wczoraj (16 lipca 2014 roku) sołectwo Wierzchosław ma nowego sołtysa. Został nim pan Jacek Ruciński.

Dział: Sołectwa
piątek, 27 czerwca 2014 12:22

142 tys. na place zabaw

Urząd Marszałkowski pismem z dnia 25 czerwca 2014 roku poinformował, iż wniosek Gminy Goleniów o przyznanie pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” został rozpatrzony pozytywnie. Gmina, zgodnie z wnioskiem, otrzyma 142.502 zł na zadanie pn. „Remont 26 placów zabaw na terenie Gminy Goleniów”. W ramach tych środków renowacji poddane zostaną place zabaw na terenach wiejskich.

Dział: Sołectwa
środa, 18 czerwca 2014 08:15

Wybory w Wierzchosławiu

W najbliższy czwartek, 26 czerwca, mieszkańcy miejscowości Wierzchosław wybierać będą nowego sołtysa. Pełniąca tę funkcję od kilku lat pani Halina Orzechowska złożyła rezygnację. Zebranie odbędzie się w świetlicy wiejskiej. Rozpoczęcie o godz. 17.00.

Dział: Sołectwa
środa, 21 sierpnia 2013 11:19

O funduszu sołeckim i nie tylko

We wtorek (20 sierpnia 2013 roku) odbyło się spotkanie z sołtysami. Poprowadził je zastępca burmistrza Henryk Zajko, a udział wzięli dyrektorzy wydziałów oraz prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej.

Dział: Sołectwa
czwartek, 14 lutego 2013 08:33

Spotkanie z sołtysami

Dnia 13 lutego 2013 odbyło się w Urzędzie Gminy spotkanie burmistrzów Roberta Krupowicza i Henryka Zajko z sołtysami. Tematyka spotkania obejmowała konsultacje projektu uchwały w sprawie inkasa za pobór podatków i opłat lokalnych oraz statutu sołectw, a także sposobu wydatkowania i rozliczania funduszu sołeckiego. Na zgłaszane przez sołtysów wątpliwości i pytania udzielono wyczerpujących odpowiedzi.

Dział: Sołectwa
Strona 9 z 9

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.