Teatr Brama zaprasza na XVI Spotkania Teatralne BRAMAT 2015.
03.09.2015 Czwartek 18:00 Teatr Brama Goleniów „Fakeryzm” – Oficjalne otwarcie Spotkań (TB) 20:00 Teatr Scena C „Muzikanty” (TB)
04.09.2015 Piątek 18:00 Teatr Strefa Otwarta „H(2)O“ – Wrocław (TB) 19:30 Teatr Scena C „Kolędnicy“ – (GDK) 21:00 Koncert Shklo – Ukraina (TB) 22:30 Koncert Fantastic Night Mare – Niemcy (TB)
05.09.2015 Sobota 16:00 Teatr From Poland “Saksofonista” – Częstochowa (GDK) 17:30 Fundacja ORBIS TERTIUS Trzeci Teatr „Spisek smoleński“ – Poznań (TB), 19:00 Przemysław Bluszcz „Samospalenie” – Warszawa (GDK) 21:00 Koncert Kochankowie Gwiezdnych Przestrzeni – Goleniów (TB)
06.09.2015 Niedziela 17:00 Teatr Sztuka Nowa „Artysta. Mechanika ucieczki“ – Warszawa (TB) 20:00 Arti Grabowski „Dreamliner” – Kraków (TB) Oficjalne zakończenie Spotkań
Miejsce prezentacji: Teatr Brama – amfiteatr, ul. Zielona Droga 9 – (TB) Goleniowski Dom Kultury ul. Słowackiego 1 – (GDK)
Bilet na pojedyncze wydarzenie: 10 PLN Karnet na wszystkie wydarzenia: 30 PLN Bilety i karnety można zakupić w Teatrze Brama oraz przed wydarzeniami.
Organizatorzy: Stowarzyszenie Edukacyjno–Społeczno-Kulturalne Teatr Brama i Goleniowski Dom Kultury
XVI Goleniowskie Spotkania Teatralne BRAMAT 2015 zostały dofinansowane przez Gminę Goleniów.
pl. Lotników 1 72-100 Goleniów tel. 91 46 98 200 lub 222 fax 91 46 98 298 e-mail: ugim@goleniow.pl
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:
Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych