Dzisiaj jest: 28 Listopada 2024 roku    |    Imieniny: Jakub, Lesław, Zdzisław

Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'V Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 18 września 2024 - 10:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.

  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia III sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 19 czerwca 2024 r. oraz protokołu z posiedzenia IV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 22 sierpnia 2024 r.

  4. Sprawozdanie dotyczące funkcjonowania gospodarki odpadami na terenie Gminy Goleniów.

  5. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Goleniów za I półrocze 2024 r. wraz z informacją o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej.

  6. Raport z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Goleniów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r.

  7. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji „Gminnego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Goleniów na lata 2023-2026”.

  8. Projekt uchwały w sprawie planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych miasta i gminy Goleniów na lata 2023-2026 będących w posiadaniu Goleniowskich Wodociągów i Kanalizacji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie.

  9. Projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi na terenie Gminy Goleniów do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu (projekt z dnia 01 sierpnia 2024 r.).

  10. Projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi na terenie Gminy Goleniów do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu (projekt z dnia 28 sierpnia 2024 r.).

  11. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie zaliczenia niektórych ulic na terenie miasta i Gminy Goleniów do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu.

  12. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Ptasia” w miejscowości Kliniska Wielkie.

  13. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulic „Jastrzębia”, „Derkacza”, „Żurawia” i „Sowia” w miejscowości Załom.

  14. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XI/81/89 Rady Narodowej Miasta i Gminy w Goleniowie z dnia 15 grudnia 1989 r. w sprawie nadania nazw urzędowych ulicom we wsi Załom.

  15. Projekt uchwały w sprawie wynajęcia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Goleniów oraz odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy.

  16. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki nr 202/1 położonej w obrębie geodezyjnym Żółwia Błoć.

  17. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Inina.

  18. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Goleniów dla terenu położonego przy ul. Bohaterów Warszawy w Goleniowie.

  19. Projekt uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów dla terenu osiedla mieszkaniowego „Nad Potokiem” obręb Ciechno.

  20. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do udzielenia tych ulg.

  21. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie inkasa podatków od osób fizycznych oraz opłaty targowej, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.

  22. Projekt uchwały uchylający uchwałę w sprawie opłaty od posiadania psów.

  23. Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Goleniów.

  24. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie do spółdzielni energetycznej o nazwie Spółdzielnia Energetyczna „Zielony Goleniów” z siedzibą w Goleniowie.

  25. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 r.

  26. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2024-2028.

  27. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie w związku z realizacją budowy budynków mieszkalnych przy ulicy Bocznej/Wytwórczej w Goleniowie III etap.

  28. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańca Gminy Goleniów.

  29. Projekt uchwały w sprawie pozostawienia bez rozpatrzenia skargi z dnia 24 czerwca 2024 r. na Przewodniczącą Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

  30. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 07 czerwca 2024 r. na Burmistrza Gminy Goleniów.

  31. Interpelacje radnych i zapytania.

  32. Wolne wnioski.

  33. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.

  34. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.

  35. Informacje Przewodniczącego Rady.

  36. Zamknięcie obrad sesji.



Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.