BramaLAB zaprasza Was na halloweenowy spektakl w wykonaniu dziecięcej grupy Teatru Brama, pt. "Gdy Panował Mrok".
28 października 2023, godz. 18:00 Rampa Kultura i Twierdza Design wstęp wolny
W dawnych, mrocznych czasach, baśnie nie były historyjkami dla dzieci, lecz wspomnieniami pełnymi grozy. Pod okiem natury, ścieżki ludzi i duchów przecinały się. Różne siły istniały na Ziemi, a gdy nici naszego przeznaczenia były tkane, zapisane w nich zostało czy będziemy, może, o cal od spotkania z nimi. Siły światła i siły ciemności. Dzieli je bardzo cienka linia. Lecz jeśli siły ciemności otoczą ludzkość, całe światło świata nie wystarczy, by cokolwiek dostrzec. Wtedy też ludzie zostaną nawiedzeni przez te mroczne siły. I wtedy też narodzą się nowe historie pełne grozy, tak, jak dawniej… Gdy panował mrok.
Pedagogika teatralna, reżyseria, scenariusz: Evanthi Athanasiadi Asystent Reżysera: Wiktoria Gajewska Scenografia: Karolina Pańczuk Tłumaczenie scenariusza: Wojciech Rosiński Foto i wideo: Enrique Laya Larrea
Występują: Daria Bebenko Marta Danowska Nathan Haskiewicz Lena Janowska Hania Jakuszewska Iga Szalucińska Lena Szczerba Szymon Staszewski Wiktoria Susik Katarzyna Starczewska Emilia Uzdowska Eliza Uzdowska
pl. Lotników 1 72-100 Goleniów tel. 91 46 98 200 lub 222 fax 91 46 98 298 e-mail: ugim@goleniow.pl
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:
Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.
Zostałem poinformowany/a o przetwarzaniu danych osobowych