Dzisiaj jest: 27 Listopada 2024 roku    |    Imieniny: Ksenia, Walerian, Franciszek

7sesja

Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'XL Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 27 października 2021 - 11:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Ślubowanie radnego Jacka Jancelewicza.
  3. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XXXVIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 24 września 2021 r. oraz XXXIX sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 29 września 2021 r.
  5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Goleniów za rok szkolny 2020-21.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Usług Społecznych.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów obejmującego teren w obrębie ewidencyjnym Łozienica – Goleniowski Park Przemysłowy.
  8. Projekt uchwały w sprawie przygotowania materiałów do podjęcia uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów w obrębie ewidencyjnym Budno – działki nr; 116/11, 116/16, 116/7, 117/42, 117/26, 117/27, 117/44, 117/29, 117/30, 117/36, 117/50, 117/38, 117/39, 117/34, 3, 55/2, 55/1, 35/6, 53, 54.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie udziałów Gminy Goleniów w spółce Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. oraz określenia trybu ich zbycia i wyłonienia nabywcy.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
  11. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie inkasa podatków od osób fizycznych oraz opłaty targowej, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  12. Projekt uchwały w sprawie przekazania postulatu do Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.
  13. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji mieszkańców miejscowości Mosty.
  14. Interpelacje radnych i zapytania.
  15. Wolne wnioski.
  16. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  17. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  18. Informacje Przewodniczącego Rady.
  19. Zamknięcie obrad sesji.


Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.