Dzisiaj jest: 26 Listopada 2024 roku    |    Imieniny: Konrad, Leonard, Sylwester
Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'XLIII Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 30 maja 2018 - 11:00
Czas trwania: 1 godzina

Porządek obrad XLIII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Odczytanie porządku obrad sesji.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XLII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 25 kwietnia 2018 r.
  4. Wręczenie medali „Pro Patria”.
  5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi na 2017 rok.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Oceny zasobów pomocy społecznej Gminy Goleniów za rok 2017.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych miasta i gminy Goleniów na lata 2015-2022 będących w posiadaniu Goleniowskich Wodociągów i Kanalizacji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie.
  8. Projekt uchwały w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
  9. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Wojska Polskiego w obrębie ewidencyjnym nr 1 i nr 6 miasta Goleniowa.
  10. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Turkusowa” w obrębie geodezyjnym nr 1 miasta Goleniów.
  11. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Kasztanowa” w obrębie geodezyjnym nr 1 miasta Goleniów.
  12. Projekt uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Goleniowskiego wykonania zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa parkingu oraz ciągu pieszego przy ul. Szkolnej w miejscowości Krępsko, droga powiatowa nr 4121Z”.
  13. Projekt uchwały w sprawie powołania Zespołu do przedstawienia opinii o kandydatach na ławnika sądowego w wyborach uzupełniających na kadencję 2016-2019.
  14. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku na utworzenie prywatnego ośrodka rehabilitacji dla dzikich zwierząt, położonego w obrębie działki numer 221/21 obręb geodezyjny Załom, przy ulicy Parkowej 3.
  15. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2018 r.
  16. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2018 r. (wniesiony przez radnego Marcina Gręblickiego)
  17. Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania.
  18. Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  19. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  20. Informacje Przewodniczącego Rady.
  21. Zamknięcie obrad sesji.


Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.