Dzisiaj jest: 28 Marca 2024 roku    |    Imieniny: Aniela, Sykstus, Joanna
Wyświetlenie artykułów z etykietą: solectwa

W związku z przebudową ul. Puszkina i zaplanowanym na 2 kwietnia br. zamknięciem ruchu na ul. Puszkina i ulicach przyległych, od wtorku (2 kwietnia br.) dla linii nr 1 goleniowskiej komunikacji miejskiej likwiduje się przystanek "Puszkina" i wprowadza się rozkład jazdy, opisany na załączonej grafice.

Dział: Miasto i Gmina

Gminna Komisja Wyborcza w Goleniowie w dniu 21 marca 2024 r. sporządziła obwieszczenie o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Miejskiej w Goleniowie oraz obwieszczenie o zarejestrowanych kandydatach na burmistrza w wyborach Burmistrza Gminy Goleniów.

Dział: Miasto i Gmina
poniedziałek, 18 marca 2024 20:56

Składy Obwodowych Komisji Wyborczych

Komisarz Wyborczy w Szczecinie powołał Obwodowe Komisje Wyborcze w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.

Dział: Miasto i Gmina

W dniu 16 marca 2024 r. Gminna Komisja Wyborcza w Goleniowie dokonała losowania numerów list komitetów wyborczych zarejestrowanych w wyborach do Rady Miejskiej w Goleniowie zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. niespełniających żadnego z warunków określonych w art. 409 Kodeksu wyborczego.

Dział: Miasto i Gmina

Informujemy, że w przyszłą środę, 20 marca, planowany jest protest rolników, który spowoduje utrudnienia w ruchu pojazdów.

Dział: Miasto i Gmina

Burmistrz Gminy Goleniów podaje do wiadomości wyborców informację o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024.

Dział: Miasto i Gmina

Rozpoczęły się konsultacje z NGO zgłoszeń złożonych w Konkursie Marszałka pn. „Samorządowy Lider Współpracy z NGO 2024”. Jednym z kandydatów do nagrody jest Gmina Goleniów. Zachęcamy organizacje pozarządowe do wzięcia udziału w konsultacjach złożonych zgłoszeń.

Dział: Miasto i Gmina
środa, 31 stycznia 2024 12:44

Oferta KRUS turnusów rehabilitacyjnych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie informuje o możliwości skorzystania przez ubezpieczonych w KRUS lub uprawnionych do świadczeń emerytalno-rentowych z nieodpłatnego wyjazdu na 21-dniowe turnusy rehabilitacyjne.

Dział: Miasto i Gmina
wtorek, 16 stycznia 2024 20:46

Ptasia grypa w odwrocie

Wojewoda Zachodniopomorski uchylił rozporządzenie z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie zwalczania wysoce zjadliwej grypy ptaków A(H5N1) na terenie powiatu goleniowskiego, powiatu polickiego oraz gminy Miasto Szczecin.

Dział: Miasto i Gmina

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza konsultacje społeczne z mieszkańcami Goleniowa w sprawie zmiany rodzaju miejscowości Bystra i Grabina.

Dział: Miasto i Gmina
Strona 1 z 41

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.