Dzisiaj jest: 3 Maja 2024 roku    |    Imieniny: Maria, Nina, Aleksander - ¦więto Konstytucji 3-Maja
Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Miesiąc
Miesiąc
Wykaz
Wykaz
Tydzień
Tydzień
Dzień
Dzień
Kategorie
Kategorie
Znajdź
Znajdź
get as iCal
get as iCal
Print
Print
Wydarzenie: 'LXX Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 24 kwietnia 2024 - 10:00
Czas trwania: 3 godziny

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia LXIX sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 28 lutego 2024 r.
  4. Sprawozdanie z działalności Goleniowskiego Domu Kultury za 2023 r.
  5. Sprawozdanie z działalności Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. C. K. Norwida w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
  6. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Goleniów na lata 2024-2028 za 2023 r.
  7. Informacja z realizacji Gminnego Programu Wsparcia Rodziny na lata 2021–2023 w Gminie Goleniów wraz ze sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023.
  8. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.
  9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów" w Gminie Goleniów na rok 2024 w związku z przystąpieniem Gminy Goleniów do realizacji rządowego Programu „Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024.
  10. Projekt uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk na rok 2024 ma terenie Gminy Goleniów oraz określenia sezonu kąpielowego.
  11. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Goleniów na 2024 rok.
  12. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 r.
  13. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2024-2028.
  14. Projekt uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu przez radnego Rady Miejskiej w Goleniowie z powodu naruszenia ustawowego zakazu łączenia mandatu radnego z prowadzeniem działalności gospodarczej z wykorzystywaniem mienia komunalnego gminy.
  15. Interpelacje radnych i zapytania.
  16. Wolne wnioski.
  17. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  18. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  19. Informacje Przewodniczącego Rady, w tym Informacja o działalności Rady Miejskiej w Goleniowie w VIII kadencji.
  20. Zamknięcie obrad sesji.


Znajdź w kalendarzu

Urząd Gminy i Miasta

pl. Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. 91 46 98 200 lub 222
fax 91 46 98 298
e-mail: ugim@goleniow.pl

Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.