Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Wernisaż Wystawy 34. Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Pięknej Color Art' Print
  Biblioteka Miejska
Data: piątek, 09 maja 2025 - 12:00

ca2025

Już od 34 lat Goleniowski Dom Kultury organizuje jeden z największych międzynarodowych konkursów plastycznych dla dzieci i młodzieży - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Pięknej Color Art. Jego początki sięgają 1989 roku, kiedy to artysta Zenon Stachurski zainicjował lokalny konkurs, który z czasem przekształcił się w prestiżowy festiwal z około 2–3 tysiącami prac nadsyłanych co roku z całego świata.

Od 2004 roku Festiwal odbywa się pod honorowym patronatem Polskiego Komitetu ds. UNESCO, a od 2023 roku również pod patronatem UNICEF Polska, ORPEG oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. Celem wydarzenia jest promowanie dziecięcej twórczości i edukacja przez sztukę.
Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Z lotu ptaka” – prace oceniane są w dwóch kategoriach: malarstwo i grafika. Laureaci zostaną zaproszeni do Goleniowa na wernisaż oraz warsztaty artystyczne w Międzywodziu. Tradycyjnie wśród nagrodzonych znajdą się także dzieci z Powiatu Goleniowskiego.
Wystawę nagrodzonych i wyróżnionych prac można oglądać od 9 maja do 25 lipca 2025 roku w sali wystaw Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Goleniowie. Serdecznie zapraszamy!

9 maja 2025, godz. 12:00
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Goleniowie, ul. Konstytucji 3 Maja 26
WERNISAŻ WYSTAW



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.