Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Biblioteka Goleniów: Wykład Bogusława Wołoszańskiego' Print
  Biblioteka Miejska
Data: czwartek, 13 marca 2025 - 17:00

woloszanski

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Goleniowie zaprasza na wykład Bogusława Wołoszańskiego!

W końcu możemy oficjalnie podać nową datę długo wyczekiwanego wykładu Bogusława Wołoszańskiego. Mamy nadzieję, że tym razem nic nie stanie na przeszkodzie i spotkamy się 13 marca o godz. 17:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Goleniów - Plac Lotników 1.
Wejściówki z listopada 2024 r. są nadal ważne! Jeśli nie mogą Państwo uczestniczyć w wydarzeniu, prosimy o przekazanie wejściówki innej osobie lub zwrócić ją do biblioteki.
Większa sala, większe możliwości! Ze względu na ogromne zainteresowanie przenieśliśmy wykład do przestronniejszej sali, co pozwala nam zaprosić również osoby bez wejściówek. Liczymy, że uda się pomieścić jak najwięcej chętnych, jednak prosimy o wyrozumiałość – sala, choć większa, wciąż ma swoje ograniczenia.
Przed wykładem będzie możliwość zakupu książek pana Wołoszańskiego (płatność gotówką).
Przed Urzędem trwa remont drogi, dlatego warto zaplanować swoją wyprawę z odpowiednim wyprzedzeniem.

Mamy nadzieję, że tym razem wszystko przebiegnie zgodnie z planem i wspólnie spędzimy fascynujące popołudnie z historią!

Do zobaczenia 13 marca!



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.