Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Bieg Na Szpilkach I W Kaloszach' Print
  Czas wolny
Data: sobota, 14 września 2024 - 11:00

szpil

Zapraszamy Panie i Panów na pierwszy w Goleniowie Bieg na Szpilkach i w Kaloszach!

Proponujemy dla Was dwa biegi:

  1. Bieg w Kaloszach dla 50 panów biegnących w kaloszach lub woderach
  2. Bieg na Szpilkach dla 50 pań, które pobiegną w butach na szpilkach

 

  • Trasa: alejki w Parku 750-lecia Goleniowa
  • Zapisy: http://dmuchawiec.goleniow.pl/
  • Dla uczestników: pakiety startowe z numerami i niespodziankami, na mecie oczywiście pamiątkowy medal.
  • Pierwsze 3 osoby w każdym z biegów otrzymają nagrody.

Same biegi to nie wszystko! Planujemy stanowiska, gdzie przeprowadzane będą porady ekspertów z dziedziny rehabilitacji, podologii, trychologii i kosmetologii. Będą pogadanki i szkolenia na fantomie nt. profilaktyki przeciwko chorobom nowotworowym kobiet, a także informacje o szczepieniach i prowadzeniu zdrowego trybu życia..

Program:
Godz. 11:00 – rozpoczęcie wydarzenia
Godz. 11:30 – Bieg kobiet
Godz. 12:00 – Bieg mężczyzn
Godzi. 12:30 – zamknięcie trasy
Godz. 12:45 – DEKORACJA – miejsca 1 – 3
Godz. 13:00 – LOSOWANIE NAGRÓD
Godz. 13:30 – zakończenie wydarzenia.

Regulamin i zapisy: http://dmuchawiec.goleniow.pl/
Organizator: Dmuchawiec Goleniów

Zadanie sfinansowane z budżetu zadania publicznego pn. „Program Społecznik 2022-2024”.
Program zainicjowany przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.