Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Spektakl "Gdy Panował Mrok"' Print
  Kultura
Data: sobota, 28 października 2023 - 18:00

gdy panowal mrok

BramaLAB zaprasza Was na halloweenowy spektakl w wykonaniu dziecięcej grupy Teatru Brama, pt. "Gdy Panował Mrok".

28 października 2023, godz. 18:00
Rampa Kultura i Twierdza Design
wstęp wolny


W dawnych, mrocznych czasach,
baśnie nie były historyjkami dla dzieci,
lecz wspomnieniami pełnymi grozy.
Pod okiem natury,
ścieżki ludzi i duchów przecinały się.
Różne siły istniały na Ziemi,
a gdy nici naszego przeznaczenia były tkane,
zapisane w nich zostało
czy będziemy, może, o cal od spotkania z nimi.
Siły światła i siły ciemności.
Dzieli je bardzo cienka linia.
Lecz jeśli siły ciemności otoczą ludzkość,
całe światło świata nie wystarczy,
by cokolwiek dostrzec.
Wtedy też ludzie zostaną nawiedzeni
przez te mroczne siły.
I wtedy też narodzą się
nowe historie pełne grozy,
tak, jak dawniej…
Gdy panował mrok.

Pedagogika teatralna, reżyseria, scenariusz: Evanthi Athanasiadi
Asystent Reżysera: Wiktoria Gajewska
Scenografia: Karolina Pańczuk
Tłumaczenie scenariusza: Wojciech Rosiński
Foto i wideo: Enrique Laya Larrea

Występują:
Daria Bebenko
Marta Danowska
Nathan Haskiewicz
Lena Janowska
Hania Jakuszewska
Iga Szalucińska
Lena Szczerba
Szymon Staszewski
Wiktoria Susik
Katarzyna Starczewska
Emilia Uzdowska
Eliza Uzdowska



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.