Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'LXII Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: piątek, 30 czerwca 2023 - 10:00

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia LXI sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 24 maja 2023 r.
  4. Złoty Krzyż Zasługi Związku Żołnierzy Wojska Polskiego dla Sztandaru Gminy Goleniów.
  5. Wręczenie srebrnych Odznak Honorowego Gryfa Zachodniopomorskiego.
  6. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu Zasłużonego Mieszkańca Gminy Goleniów Pani Jadwidze Kubinowskiej-Lis.
  7. Raport z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii i Uzależnieniom Behawioralnym w Gminie Goleniów za okres od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 r.
  8. Projekt uchwały w sprawie określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Goleniów.
  9. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Goleniów za 2022 rok.
    1. Przedstawienie raportu.
    2. Debata nad raportem.
    3. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Goleniów wotum zaufania.
  10. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu Gminy Goleniów oraz informacji o mieniu komunalnym Gminy Goleniów w roku 2022 wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2022 rok oraz udzielenie absolutorium dla Burmistrza Gminy Goleniów z tego tytułu.
    1. Opinie merytorycznych Komisji Rady odnośnie sprawozdania Burmistrza Gminy z realizacji budżetu i gospodarowania mieniem gminnym oraz sprawozdania finansowego.
    2. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie.
    3. Wniosek Komisji Rewizyjnej.
    4. Dyskusja.
    5. Głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Goleniów za 2022 rok.
    6. Głosowanie projektu uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2022.
  11. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 r.
  12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2023-2028.
  13. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Goleniów do Stowarzyszenia Gmin Polska sieć „Energie Cités”.
  14. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 10 maja 2023 r. na Burmistrza Gminy Goleniów.
  15. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwał Rady Miejskiej w Goleniowie.
  16. Interpelacje radnych i zapytania.
  17. Wolne wnioski.
  18. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  19. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  20. Informacje Przewodniczącego Rady.
  21. Zamknięcie obrad sesji.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.