Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'EDDU MAMA Event Edukacyjny Dla Rodziców' Print
  Czas wolny
Data: piątek, 28 października 2022 - 11:00

eddumamma

EDDU MAMA to całodniowy event edukacyjny dla rodziców z dziećmi i rodziców spodziewających się dziecka. Wydarzenie będzie podzielone na dwa bloki. Podczas każdego z nich będzie można posłuchać prelekcji zaproszonych gości, specjalistów oraz lekarzy z różnych dziedzin, które będą dotyczyły zdrowia i opieki nad dzieckiem i rodziną.
Mile widziani są również ojcowie. Ilość miejsc ograniczona. Wstęp wolny.

Wydarzenie odbędzie się w Centrum Aktywności Lokalnej przy ulicy Wojska Polskiego 28 w Goleniowie.

Jeśli chcesz wziąć udział w obu częściach musisz się zapisać na każdą osobno. Link do rejestracji dla rodziców z dziećmi - godzina 11:00 - 14:00:
https://carebaby.pl/produkt/eddu-mama-warsztaty-dla-rodzicow-z-dziecmi/

Link dotyczący rejestracji rodziców spodziewających się dziecka - godzina 15:00 - 18:00:
https://carebaby.pl/produkt/eddu-mama-warsztaty-dla-przyszlych-rodzicow

Podczas obu bloków będą losowane dla uczestników wspaniałe nagrody.

Projekt współfinansowany przez Gminę Goleniów



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.