Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Warsztaty Komiksowe Z Hubertem Ronkiem' Print
  Biblioteka Miejska
Data: piątek, 29 kwietnia 2022 - 16:00

warsztaty komiksowe

Zapraszamy dzieci i młodzież w wieku od 8 do 15 lat na warsztaty komiksowe w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej! Komiksy z roku na rok zyskują coraz szersze grono nowych czytelników, więc aby sprostać ich oczekiwaniom zaprosiliśmy Huberta Ronka, aby wspólnie odkryć zapomniane kadry i dzikie dymki. Jeśli zastanawiacie się jakie są zasady tworzenia bohatera, jak stosować techniki zawodowych rysowników komiksu, a w końcu jak stworzyć własny komiks – dobrze trafiliście!

Hubert Ronek jest polskim twórcą komiksów, rysownikiem i scenarzystą. Autorem takich komiksów jak: „Kraina Herzoga”, „Dom Żałoby”, „Henryk i Bonifacy”, „Ziarnko Prawdy”, serii „Jestem Bogiem”, a także popularnych serii dla dzieci: „Wojenna Odyseja Antka Srebrnego”, „Sieciaki” oraz „Ada, Junior i Pirat”, publikowanej przez 12 lat w prasie dziecięcej.
Na warsztaty zapraszamy wszystkich tych, którzy lubią opowiadać historie i pragną podszkolić swój warsztat rysowniczy pod okiem specjalisty. To nie lada gratka dla prawdziwych miłośników komiksów z rysowniczym zacięciem!

Obowiązują zapisy od dnia 14 kwietnia w Oddziale dla młodzieży lub pod numerem telefonu: 91 418 22 60 wew. 23 do momentu wyczerpania limitu miejsc. Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona.



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.