Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'XX Sesja Rady Miejskiej W Goleniowie' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 24 czerwca 2020 - 11:00
Czas trwania: 5 godziny

Porządek obrad XX Sesji Rady Miejskiej w dniu 24 czerwca 2020 t.

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Ślubowanie radnego Bogdana Zaczkiewicza.
  3. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XIX sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 27 maja 2020 r.
  5. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego w Gminie Goleniów za rok 2019.
  6. Projekt uchwały w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
  7. Projekt uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostek paliwa w Gminie Goleniów na rok szkolny 2020/2021.
  8. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji na remont witraży kościoła parafialnego p.w. św. Ap. Piotra i Pawła w Borzysławcu.
  9. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji na wykonanie remontu kościoła filialnego p.w. św. Stanisława Kostki w Podańsku.
  10. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulicy „Chabrowa” w obrębie geodezyjnym nr 3 miasta Goleniów.
  11. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowych nazw ulic „Różana”, „Stokrotki”, „Wrzosowa” i „Spokojna” w miejscowości Podańsko.
  12. Projekt uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy użyczenia nieruchomości położonej w Goleniowie przy ulicy J. Matejki 3c.
  13. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2020 r.
  14. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2020-2030.
  15. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  16. Projekt uchwały w sprawie powołania Doraźnej Komisji Statutowej oraz wyboru jej Przewodniczącego.
  17. Projekt uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego Doraźnej Komisji Statutowej.
  18. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Gminy Goleniów dotyczącej nieprawidłowości przy wykonywaniu modernizacj monitoringu miejskiego w Goleniowie.
  19. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Gminy Goleniów.
  20. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańca Gminy Goleniów.
  21. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Przewodniczącą Rady Miejskiej w Goleniowie.
  22. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Przewodniczącą Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  23. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Gminy Goleniów.
  24. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Gminy Goleniów
  25. Interpelacje radnych i zapytania.
  26. Wolne wnioski.
  27. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  28. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  29. Informacje Przewodniczącego Rady.
  30. Zamknięcie obrad sesji.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.