Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Eddu Mama' Print
  Centrum Aktywności Lokalnej
Data: czwartek, 03 października 2019 - 12:00

eddu mama

Po raz pierwszy w Goleniowie odbędzie się event dla rodziców o nazwie EDDU MAMA. Będą to bezpłatne warsztaty i prelekcje dla rodziców z dziećmi oraz rodziców spodziewających się dziecka. Na wydarzenie obowiązują wcześniejsze zapisy, wstęp jest bezpłatny.
Program jest ustalany, na bieżąco będzie aktualizowany.

Jesteś mamą lub spodziewasz się dziecka? Chcesz zaktualizować wiedzę lub szukasz sprawdzonych specjalistów, chcesz o coś zapytać lub porozmawiać z lekarzami i specjalistami bez stania w kolejce? Szukasz najnowszych produktów i nowinek na rynku, których chciałabyś wypróbować dla siebie i dla swojego dziecka.

3 października ( czwartek) Centrum Aktywności Lokalnej w Goleniowie - ilość miejsc jest ograniczona, zapisz się już dziś !!!

Jeżeli jesteście rodzicami dziecka zapisy pod linkiem: carebaby.pl/rodzina

Jeżeli jesteś mamą w ciąży możesz przyjść sama lub z partnerem - zapisy pod linkiem: carebaby.pl/ciaza

Wydarzenie objęte patronatem Gminy Goleniów. W programie: prelekcje specjalistów, darmowe konsultacje, upominki dla wszystkich uczestników, losowanie nagród, kącik dla maluchów, bezpłatna sesja fotograficzna i wiele innych.



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.