Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'Spektakle Baletowe' Print
  Centrum Aktywności Lokalnej
Data: niedziela, 16 czerwca 2019 - 10:00
Czas trwania: 1 godzina

balet

Fundacja Centrum Rozwoju zaprasza do Goleniowskiego Domu Kultury na spektakle baletowe.

Spektakl "Baletki przez świat" to inspirująca opowieść o magii, ciekawej podróży oraz radości dziecka, któa poruszy nie tylko młodego, ale także dorosłego widza.

Kolory oraz barwne i interesujące postaci mają zadziałać na naszą wyobraźnię oraz sprawić, że przeniesiemy się w cudowny świat baletu. Całość spektaklu wieńczy bogata muzyka, efektowne stroje, poruszające choreografie oraz młodzi i najmłodsi artyści Akademii Baletu w Goleniowie.

Kierownictwo artystyczne: Katarzyna Rybak

Miejsce: sala koncertowa Goleniowskiego Domu Kultury, ul. Słowackiego 1

Czas: 16.06.2019 r. godz. 13:00, 17:00 oraz 17.06.2019 r. godz. 10:00, 12:30

Bilety: 15 zł. (normalny), 12 zł. (grupowy) - do nabycia w Szkole Muzycznej Yamaha, ul. Kościuszki 12, Goleniów, tel. 791 000 705



Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.