Goleniów - serwis Gminy i Miasta Goleniów
Wydarzenie: 'XXXVII Sesja Rady Miejskiej' Print
  Sesja Rady Miejskiej
Data: środa, 20 grudnia 2017 - 11:00

Porządek obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Odczytanie porządku obrad sesji.
  3. Złożenie podziękowań Komendantowi Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Goleniów Zygmuntowi Brombergerowi.
  4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XXXVI sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 29 listopada 2017 r.
  5. Projekt budżetu Gminy Goleniów na rok 2018:
    1. odczytanie projektu uchwały budżetowej;
    2. odczytanie opinii stałych komisji w sprawie projektu budżetu wraz z ich wnioskami;
    3. odczytanie zaopiniowanych przez Komisję Budżetu wniosków zgłoszonych przez 1/3 składu Rady, przedstawienie stanowiska i wniosków Komisji Budżetu w sprawie projektu budżetu oraz opinii co do pozostałych wniosków;
    4. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;
    5. przedstawienie stanowiska Burmistrza Gminy w sprawie uwag zawartych w opinii RIO, opiniach komisji i zgłoszonych wnioskach oraz przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu budżetu;
    6. dyskusja nad projektem budżetu, wnioskami, autopoprawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;
    7. głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej.
  6. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2018-2025.
  7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z końcem roku 2017.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 r.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2017-2025.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXV/435/17 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 25 października 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia udzielających schronienia osobom tego pozbawionym, w tym osobom bezdomnym, które ostatnie stałe miejsce zameldowania posiadały na terenie gminy Goleniów.
  11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych miasta i gminy Goleniów na lata 2015-2020 będących w posiadaniu Goleniowskich Wodociągów i Kanalizacji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie.
  12. Projekt uchwały w sprawie planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych Gminy Goleniów na lata 2018-2020 będących w posiadaniu Wodociągów Zachodniopomorskich Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie.
  13. Projekt uchwały w sprawie Regulaminu korzystania z fontanny oraz terenu przy fontannie w Gminie Goleniów.
  14. Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania.
  15. Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  16. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  17. Informacje Przewodniczącego Rady.
  18. Zamknięcie obrad sesji.


Zgodnie z art. 13 ust. 1 RODO informuje się petentów Urzędu Gminy Goleniów, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie danych osobowych klientów Urzędu jest Burmistrz Gminy Goleniów. Adres Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: 72-100 Goleniów, pl. Lotników 1, tel. 91 46 98 200, e-mail: ugim@goleniow.pl.
  2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Marta Kachniarz, tel. 91 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl.
  3. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu wykonywania przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych ustawach branżowych.
  4. Dane osobowe klientów urzędu przetwarzane są w zdecydowanej większości przypadków na podstawie ustaw. Dane mogą być również przetwarzane w celu zawarcia umowy oraz na podstawie zgody wyrażonej przez klienta urzędu.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych lub – w przypadku projektów – umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem, a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
  7. Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo uzyskania potwierdzenia przetwarzania, możliwość sprostowania i uzupełnienia danych, możliwość usunięcia danych (w nielicznych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani.